Sujet: Re: PAROLES DES CHANSONS Dim 20 Avr - 17:38
Bonjour tout le monde , j'aime bien participer moi aussi à ce topic, moi j'suis fan de Take that ,et j'adore surtout cette chanson:
Just have a little, patience
I'm still hurting from a love I lost, I'm feeling your frustration, But any minute all the pain will stop, Just hold me close inside your arms tonight, Don't be too hard on my emotions
(Chorus) Cause I, need time, My heart is numb, has no feeling, So while I'm still healing, Just try and have a little patience,
I really wanna start over again, I know you wanna be my salvation, The one that I can always depend,
I'll try to be strong, believe me, I'm trying to move on, It's complicated but understand me,
Cause I, need time, My heart is numb has no feeling, So while I'm still healing, Just try and have a little patience yeah,
Have a little patience, Yeah
Cause this scar runs so deep, It's been hard, But I have to believe,
Have a little patience, Have a little patience,
wooh
Cause I, I just need time, My heart is numb has no feeling, So while I'm still healing, Just try, and have a little patience,
Have a little patience, My heart is numb has no feeling, So while I'm still healing Just try and have a little... Patience
ben sarah
Sujet: francis cabrel Ven 30 Mai - 11:08
Elle disait "j'ai déjà trop marché, Mon cœur est déjà trop lourd de secrets, Trop lourd de peines" Elle disait "je ne continue plus, Ce qui m'attend, je l'ai déjà vécu. C'est plus la peine" Elle disait que vivre était cruel Elle ne croyait plus au soleil Ni aux silences des églises Même mes sourires lui faisaient peur C'était l'hiver dans le fond de son cœur Elle disait que vivre était cruel Elle ne croyait plus au soleil Ni aux silences des églises Même mes sourires lui faisaient peur C'était l'hiver dans le fond de son cœur Le vent n'a jamais été plus froid La pluie plus violente que ce soir-là Le soir de ses vingt ans Le soir où elle a éteint le feu Derrière la façade de ses yeux Dans un éclair blanc Elle a sûrement rejoint le ciel Elle brille à côté du soleil Comme les nouvelles églises Mais si depuis ce soir-là je pleure C'est qu'il fait froid dans le fond de mon cœur Elle a sûrement rejoint le ciel Elle brille à côté du soleil Comme les nouvelles églises Mais si depuis ce soir-là je pleure C'est qu'il fait froid dans le fond de mon cœur
ben sarah
Sujet: Please forgive me Ven 30 Mai - 11:12
Still feels like our first night together Feels like the first kiss It's gettin' better baby No one can better this Still holdin' on, you're still the one First time our eyes met - same feelin' I get Only feels much stronger - wanna love ya longer You still turn the fire on... So if you're feelin' lonely don't - you're the only one I ever want I only wanna make it good - so if I love ya a little more than I should
Please forgive me - I know not what I do Please forgive me - I can't stop lovin' you Don't deny me - this pain I'm going through Please forgive me - if I need ya like I do Please believe me - every word I say is true Please forgive me - I can't stop lovin' you
Still feels like our best times are together Feels like the first touch - still gettin' closer baby Can't get close enough Still holdin' on - still number one I remember the smell of your skin - I remember everything I remember all your moves - I remember you yeah I remember the nights - ya know I still do So if you're feelin' lonely don't - you're the only one I ever want I only wanna make it good - so if I love ya a little more than I should
Please forgive me - I know not what I do Please forgive me - I can't stop lovin' you Don't deny me this pain I'm going through Please forgive me - if I need ya like I do Oh believe me - every word I say is true Please forgive me - I can't stop lovin' you
One thing I'm sure of - is the way we make love And one thing I depend on - is for us to stay strong With every word and every breath I'm prayin' That's why I'm sayin'
Please forgive me - I know not what I do Please forgive me - I can't stop lovin' you Don't deny me this pain I'm going through Please forgive me - if I need ya like I do Babe believe me - every word I say is true Please forgive me - if I can't stop lovin' you Never leave me - I don't know what I'd do Please forgive me - I can't stop lovin' you Can't stop lovin' you
orkedia.ph Actif
Nombre de messages : 338 Age : 41 Localisation : la lune Date d'inscription : 02/03/2008
Sujet: Re: PAROLES DES CHANSONS Ven 30 Mai - 22:16
natacha comme tout le monde j'ai mes défauts j'ai pas toujours les mots qui'il faut mais si tu lis entre les lignes tu trouvera dans mes chanson tout ce que je n'est pas su tu dire tu trouvera mes blessures et mes faiblesses et encore des demi mots des ratture et maladresses tu trouvera